שירות 24 שעות

החלפת מצבר להונדה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

החלפת מצבר להונדה, בדרך אליכם. מקרה שקרה. חזרתם מאירוע משפחתי. עייפים, רוצים להגיע הביתה. נכנסים לרכב, מתניעים וקול תקתוק חשוד נשמע? הרכב לא מניע? כיום, הפתרון למצבר תקול או מושבת, מהיר וקל – חייגו ל IDM מצברים ותוך זמן קצר של 15-30 דק' מרגע הקריאה, אנחנו אצלכם, כך שתוכלו להגיע הביתה בהקדם האפשרי עם מצבר חדש שהתקנו עבורכם.

מצברים להונדה (Honda) במחירים מיוחדים:

מצבר להונדה במחיר זול של חברת START UP מ-459 ש"ח

מצבר שנפ לרכב הונדה 40-60 אמפר מ- 460 ש"ח

שירות מצבר עד הבית בתוספת תשלום 

להזמנת מצבר להונדה עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

החלפת מצבר לרכב הונדה

הפתרון בשירות שאנו מציעים ללקוחותינו "משלוח והתקנה עד הבית", מאפשר להם להמשיך בענייני היום, מבלי להתעכב יותר ממה שנחוץ. מזמינים אתכם לצור קשר  לקבלת ייעוץ בנוגע למצבר לרכב ההונדה שלכם כך שתדעו לזהות מתי הגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם.

קצת על הרכבים מבית הונדה

הונדה מוטור, יצרנית מכוניות יפנית, מייצרת משאיות, אופנועים, רכבים פרטיים ועוד. הונדה היא היצרנית המובילה בעולם לייצור מנועים, אך מוכרת בעיקר בזכות האופנועים והמכוניות אותן היא מייצרת. בארץ, מוכרת הונדה בעיקר את דגמי האינסייט, המעט קטן יותר מרכב משפחתי ממוצע וכמובן הונדה אקורד, השייך לקטגוריית מנהלים.

מצברים מומלצים המתאימים להונדה

השירות שלנו

על מנת להעניק מענה מיטבי לקהל הרחב, IDM מצברים, עובדים אך ורק עם המצברים הטובים והאיכותיים ביותר, של 5 החברות העיקריות והאמינות בשוק, המייצרות:

** חשוב לדעת כי כל המצברים לרכב שלנו, מגיעים עם אחריות יצרן של בין 12-24 חודשים.  

** עלויות המצבר משתנות בהתאם לשנתון.  

כאשר תזמינו שירות החלפת מצבר עד הבית, בדקו מהם המבצעים שלנו, תוכלו למצוא מצברים להונדה במבצע, כמו גם מחירים זולים למגוון נוסף של רכבים.

כיצד תדעו שהגיע הזמן להחליף מצבר לרכב הונדה?

ישנם כמה דגשים כדי לדעת שהגיע מועד החלפת מצבר להודנה שלכם: 

תאריך תפוגה: אורך חייו של מצבר להונדה וגם של מצברים אחרים, הינו כ- 3-4 שנים, תלוי ברמת הנהיגה שלכם, תדירות ומשך הנסיעות, ככל שאלו יהיו גבוהים, בלאי מצבר יגבר והצורך בהחלפתו יגיע מהר יותר מתאריך התפוגה.

גובה הנוזלים בתוך המצבר: היה וירדו הנוזלים מתחת לקו המדיד, יש לדאוג למילוי, מה שיאריך את חייו של המצבר.

מערכת התאורה והמכוונים: כאשר המצבר נחלש, ניתן לראות זאת באמצעות מערכות התאורה והחשמל ברכב, אשר נחלשות, האורות עמומים והמזגן חלש.

צליל תקתוק בזמן התנעת הרכב: סיבוב המפתח בסוויץ' מניב רעשי תקתוק בנסיונות ההתנעה, אלו מעידים על בעיה במצבר אותו יש לבדוק/ להחליף.

הערה: אין להחליף מצבר בהונדה ללא איש מקצוע, שכן, טעות בהתקנת המצבר, או בחירת מצבר מחברה שאינה מתמחה בהתאמה והחלפת מצברים, עלולה לעלות לכם ביוקר ובתקלות בנסיעה, לכן, אל תהססו, IDM מצברים, מעמידים לרשות הלקוחות שלנו צוותים מקצועיים, אשר יגיעו אליכם במהירות ויחליפו לכם את מצבר ההונדה בדיוק לפי הוראות היצרן ויוודאו יחד אתכם, כי אכן המצבר הותקן כפי שצריך.

קניית מצבר חדש להונדה – כיצד?

מה חשוב לכם לדעת במעמד קניית מצבר להונדה? לפניכם כמה נקודות אשר יעזרו לכם לוודא שאכן רכשתם את המצבר המתאים לכם:

איזה מצבר מתאים להונדה שלכם?

התאמת מצבר לרכב היא עניין פשוט וקל, כל שעליכם לעשות הוא לדעת הוא, מהו דגם הרכב שלכם ולציין אותו כאשר תשוחחו עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו ואנו נדאג להתאים עבורכם את המצבר המדויק.

לבחירתכם, מצברי הונדה לדגמים הבאים:

מצבר להונדה אינסייט 40 אמפר. מידות בס"מ: אורך 19.7 רוחב 12.8 גובה 22.7

מצבר להונדה אקורד 55 אמפר. מידות בס"מ: אורך 24.2 רוחב 17.5 גובה 19

אנו משווקים מצברים איכותיים עד הבית לרכבים נוספים, למשל: 

וכמובן מצברים לדגמים ספציפיים מבית HONDA:

*נציין עוד, כי שירות מצבר להונדה עד הבית, כרוך בתשלום סמלי של 50-100 – בהתאם לאזור המגורים שלכם.  

מדוע לבחור בנו לרכישת מצבר בהונדה?

מן הטעם הפשוט והוא וותק של יותר מעשור, היכרות מעמיקה עם תחום המצברים לרכבים שונים ואיכות שירות גבוהה במיוחד. אנו מתחייבים להעניק לכם שירות מצבר עד הבית להונדה שלכם עד 30 דק' מרגע שהתקשרתם ובמחירים אטרקטיביים ביותר.

צוות IDM מצברים מעניק בין היתר, שירות החלפת מצברים משומשים לרכב במרכז, באזור תל אביב, כמו גם החלפת מצבר לרכב בבני ברק וערים נוספות.

שאלות נפוצות

icon

ניתן למצוא אצלנו מצבר של חברת סאטרט אפ במחיר מיוחד של 459 ש"ח.

icon

ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי המצברים, גדלים, מותגים. מצברים במחירים מיוחדים לכל דגמי הרכבים הפרטיים, לרכבים מסחריים, אופנועים, קטנועים וקלנועיות.

icon

יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם: שמדובר ביצרן של חברת מצברים מוכרת ואמינה, שמקבלים אחריות של היצרן על המצבר שמקבלים ושאנחנו מקבלים מצבר במחיר הוגן.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר ליצור איתנו קשר.
דילוג לתוכן